vineri, 5 octombrie 2012

Cateva idei + Participarea mea la concursul Flormar !


Hi !




Am promis  ca  voi  face o  postare cat de  repejor se  poate...iar  acum incerc  sa ma  tin  de  cuvant,  chiar  daca  mai am  putin si voi exploda  de   emotii  ^_^ 


Vreau sa incep prin a  va  spune  ca particip  la concursul  organizat de Flormar ( yuhuuu! ).  Nu  am  strans multe like-uri si  nici nu  voi   strange,  dar  sunt  fericita ca particip, plus  ca s-au inscris multe  fete care  sunt  uimitoare, fetele astea  pur si simplu fac magie  cu mainile lor !

Acesta  este machiajul  cu care m-am  inscris:



Sunt mandra de  el, pot spune   ca  este  cel mai reusit machiaj al  meu   ^_^



De  curand ( adica  acum cateva zile ) am primit 2  chestiute minunate:un inel cu inimioare si un set de  bratarele, acestea din urma  le-am primit  de la tatal meu  vitreg  si  spre  surprinderea  mea  a  stiut ce  sa aleaga, mi-a  ghicit gandurile !




As  mai  vrea  cateva inele in genul  acestuia, dar   mai  intai  trebuie sa gasesc modele  care sa-mi  cerseasca  dorinta  de  a fi cumparate.  




  In  curand  o   sa  vina  ziua mea si  o  sa fac un mic Giveaway, asta daca se vor strange macar  cateva persoane  ...
Sincer, nu as  fi vrut  ca primele postari  ale blogului sa  aiba giveaway-uri, dar fiindca se  apropie   marea si mirifica zii in care  copacii se vor  apleca si prostii vor disparea,  voi face  asta !




Vreau macar unei fete sa-i  aduc un micut zambet pe chip  cu ocazia zilei mele de nastere ! 



Multmesc  celor  care au citit <3 


3 comentarii: