duminică, 21 octombrie 2012

Noua mea iubire -bow



Hi!





Sunt   atat  de   bucuroasa  si  de  mandra  de  fuundita  mea...incat  as  vrea s-o   devorez  pana la  ultimul pigment !



La  inceput   imi  era  atat de   frica  incat   tremuram din  toate  incheieturile, insa  mancand din mareata ciocolata,   m-am calmat  si  am  observat  ca  nu doare, decat  foarte putin... 


Eu    imi  facusem  tot  felu'  de idei ca  o  sa-mi curga sange,ca o  sa  ma  doara atat  de  tare incat  o  sa  incep sa  plang  si  ca  acul   o  sa-mi  strapunga  o  mare  parte  din  ceafa  :))   Doar  simple  ganduri  eronate, nimic din ce  am  gandit  nu a  fost  adevarat .




Multumesc   Lube   pentru  minunata  MEA fundita !







O  iubesc,  dar si  ea  ma  iubeste <3




Hugs   ^^


10 comentarii:

  1. este superba! Finuta, delicata...mi-as dori si eu una...

    in adolescenta tanjeam dupa un tatuaj ...hai bine, recunosc ..vroiam doua! Unul pe gaba si unul pe spate...Dar niciodata nu este prea tarziu nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am un tatuaj micut,mi-a fost foarte frica cand l-am facut.Fundita e asa draguta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa <3<3
    Imi place tare, tare, tare mult. :D

    RăspundețiȘtergere