miercuri, 3 octombrie 2012

New girl in town !




Hi ! 




Eu sunt Cris / Conspiracy / aditza...iar  de  aproximativ  un  an  am tot  vrut sa-mi  fac si eu un mic blog de make-up,fashion,etc. Insa mereu imi spuneam ca nu ma pricep la  asa  ceva si  astfel nu am mai facut  nimic  :))

Singurul meu  viciu este  acela  de a achizitiona mult prea multe produse de ingrijire si de make-up...si astfel multe  dintre  ele  expira sau incep sa-si schimbe textura.

Ar  trebui sa am  cate putin din fiecare, ca sa am  timp sa le  consum, dar nuuuu, tentatia este mult prea   mare, parca produsele imi  striga: ''Cumpara-ma,stiu ca ma  vrei !Cumpara-ma !  ''  Iar robul  lor  se supune poruncii !


Sper   sa  am   un locusor  calduros si  de  lunga  durata pe   meleagurile blogosferei  ^_^



Sunt  cateva persoane pe  care le  ador  si respect munca  pe  care ele  o fac, postarile lor ma  inspira sa realizez  machiaje,  dar  ma si influenteaza  la   cumparaturi, multe cumparaturi ...




Nu, nu  sunt  singurele  care  ma  inspira, dar  sunt   cele  pe   care le urmaresc  de  cel  mai mult  timp si revin mereu cu o mareata curiozitate.

De altfel, dintre toate femeile celebre,   pe Marilyn Monroe  o admir cel mai mult. Are  o  frumusete  aparte, este inconjurata de  mister, pur  si  simplu este Merilyn!


Voi incerca  sa  fac o  postare  draguta  si interesanta ( cel putin atat cat pot eu ) voi face asta cat  de  repejor  se  poate.
 Am o  multime  de  idei,  dar  parca inca am o  oarecare   retinere  si teama  de  a  face  asta,  dar  azi  am facut  primul pas prin aceasta ''prezentare''  si acum trebuie sa duc totu' la final . 









Multumesc din suflet celor  care  au  citit ! 
( chiar daca nu au citit  chiar tot, am  aberat prea  mult ) 

4 comentarii:

  1. Mult succes cu blogul! Iti multumesc pentru apreciere. :):*

    RăspundețiȘtergere
  2. bun venit in blogosfera.. si eu sunt destul de noua dar imi place foarte mult ca ma aflu aici.
    mult succes si multa inspiratie..

    te pup!

    RăspundețiȘtergere